2013. december 16.

Vasárnapi gondolatok - Közeleg a Karácsony

Sziasztok!

Vasárnap este van (éjszaka inkább), de mégis blogolok. Az elmúlt napokban próbáltam rendezni a gondolataimat a blogjaimmal kapcsolatban. Örülök, hogy szétválasztottam a személyes blogomat a Fambina Koreában blogtól. Meg kellett tennem ezt a lépést, mert fonosnak tartom, hogy a családomnak, barátaimnak és az ismeretlen Korea rajongóknak más szemszögből mutassam be itteni életemet. Ők arról akarnak olvasni, hogy épp melyik K-pop sztár plasztikáztatta meg magát (bár kétlem, hogy erről írjak), Ti pedig inkább azt szeretnétek tudni, hogy Danny milyen finom sörös disznópecsenyét készített a Karácsonyi bulira. Jól gondolom? ... Gondoltam. Természetesen benneteket is szívesen látlak a Fambina blogon, sőt, ne habozzatok és mihelyst befejezitek az olvasást itt, katt át amoda!

Péntek, szombat, buli! Így telt a hétvégénk. Pénteken a gyülekezeti barátainkkal volt közös ajándékátadóssenkinemtudjahogykitőlésmitkap féle karácsonyi buli, szombaton pedig Danny lány munkatársaival tartottunk egy ajándékelrablóshajjjajj partit; a fiúk pedig a mi rezidenciánkon töltötték az estét, sörtveszünkegymásnak címmel. Mindegyik összejövetel remekül sült el, mindenki örült az ajándékoknak. Én pénteken egy gyönyörű kis ékszerdobozzal, szombaton pedig egy pipere dolgokkal teli szütyővel tértem haza. Jackpot!

A gyüliben arról volt szó, hogy még Jézus születése előtt miként írtak a Messiás eljöveteléről. Érdekes volt látni összegyűjtve, egy helyen, hogy Isten miként ígérte meg nekünk a megváltást Jézus személyében év tizedekkel, századokkal és évezredekkel Jézus születése előtt. Beszéltünk Jézus nevének jelentéséről is. Jézus: Isten megszabadít, Krisztus: a felkent, Isteni megbizatást végrehajtó. Kedvenc idézetem ma John pásztortól: "Jézus Krisztus nem Mr. és Mrs. Krisztustól született..." Hát... néha tisztázni kell a dolgokat, nem de?

Szeretek mosolyogni a gyüliben. Nektek ma mi csalt mosolyt az arcotokra? Ha ez a blog, akkor boldog vagyok. Ha valami más, akkor még boldogabb. Vagy fordítva?!? :-)
-------

Emlékeztetőül: Fambina Koreában katt>>

1 megjegyzés:

  1. Nekem ennek a blognak az olvasása, az, hogy Danics Dóra nyerte meg az X-faktort, fürdőszoba szekrényt vettünk, és fel is szereltük.....jó nap volt, kár, hogy gyorsan eltelt...és holnap már hétfő! de nem baj, egy hét és téli szünet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kár hogy nélküled fog telni ismét a Karácsony!!!hiányzol! szeretlek

    VálaszTörlés